Transfery mog± odbywać się między drużynami graczy lub też z drużynami fikcyjnymi.
Transfery między graczami
1. Gracze mog± między sob± handlować zawodnikami. Mog± ich również wymieniać 2. Transfery mog± odbywać się tylko w wyznaczonym przez administratora terminie 3. Gracze sami między sob± ustalaj± cenę za zawodnika. Musi ona jednak oscylować wokół ceny rynkowej 4. W przypadku nieuzasadnionego zaniżania cen administrator nawet pomimo zgody graczy może zablokować transfer 5. Jeżeli transfer zostanie zaakceptowany zawodnik zmienia klub za ustalon± cenę 6. Kwota zakupu zostaje odjęta z konta klubu kupuj±cego, a jej 80% trafia na konto klubu sprzedaj±cego 7. Nie ma limitu przeprowadzanych transferów 8. Jeżeli klub został przyjęty do ligi, a sprzedaż zawodnika mogłaby spowodować, że klub nie spełniłby wymogów dotycz±cych liczby graczy transfer zostanie anulowany
Transfery z drużynami fikcyjnymi
Zasada jest podobna jak w przypadku draftu. Różnic± jest to, że zawodnika pozyskujemy za pieni±dze, a liczba takich transferów jest nieograniczona. Dodatkowo istnieje możliwo¶ć licytacji, a więc zasada "kto pierwszy" nie obowi±zuje. Licytacja trwa do czasu kiedy nie będzie już zainteresowania danym zawodnikiem. Dla każdego zawodnika z drużyny fikcyjnej powstanie osobny temat w którym gracze będ± mogli licytować cenę. (wygrywa gracz, który zaoferuje najwięcej)
Administrator może narzucić na klub zakaz transferowy w uzasadnionych przypadkach
|