#1 2018-07-16 16:01:31

Pyth

Administrator

Zarejestrowany: 2011-02-01
Posty: 19
Punktów :   

Rozgrywanie meczu

0. Strzały




0.1. Rozgrywka poza taktyką związaną z ustaleniem składu to wskazanie kierunku strzałów oraz kierunku rzutów bramkarza podczas meczu
0.2. Możliwych jest 5 kierunków strzału:
- góra lewo
- góra prawo
- środek
- dół lewo
- dół prawo

0.3. Kierunek doboru strzału w dużej mierze opierać się powinien na umiejętnościach indywidualnych oraz grupowych posiadanych zawodników
0.4. Nie zawsze odgadnięcie kierunku strzału oraz strzał w innym kierunku niż rzut bramkarza zakończy się golem (patrz: umiejętności


1. jak wygląda symulacja meczu?




1.1. mecz rozpoczyna się w momencie wystawienie składów przez obydwie drużyny w odpowiednim dziale
1.2. gracze muszą sprecyzować na jaki mecz wystawiają skład
1.3.1. gdy obydwie drużyny potwierdziły wystawiony skład następuje symulacja kolejnych serii strzałów
1.3.2. podczas strzałów kluczową rolę odgrywają: kierunek strzału podany przez gracza, umiejętności bramkarza/strzelca, czynniki stałe, umiejętności neutralne, cechy specjalne zawodników
1.3.3. kolejność(waga) występowania efektów:
- kierunek strzału podany przez gracza
- umiejętności neutralne
- cechy specjalne zawodników
- czynniki stałe
- umiejętności bramkarza
- umiejętności strzelca

1.4.1. jeżeli po uwzględnieniu wszystkich efektów kierunek strzału oraz kierunek rzutu bramkarza będzie ten sam gola nie ma ([!]  istnieją efekty, które pomimo rzutu i strzału w tym samym kierunku wciąż gwarantują bramkę  [!])
1.4.2. jeżeli po uwzględnieniu wszystkich efektów kierunek strzału oraz kierunek rzutu bramkarza będą różne pada bramka ([!]  istnieją efekty, które pomimo rzutu i strzału w różnych kierunkach wciąż sprawiają, że gola nie będzie  [!])
1.4.3. jeżeli podczas wykonywania strzału aktywowany zostanie czynnik stały szansa na przestrzelenie gol zawsze nie padnie, a umiejętności zawodników nie są brane już pod uwagę
1.5.1. Serii rzutów karnych w meczach ligowych jest zawsze 5. Istnieje więc możliwość wystąpienia wyniku remisowego
1.5.2. W meczach pucharowych, jeżeli po 5 seriach utrzymywał się będzie wynik remisowy wykonywane będą kolejne serie strzałów
1.6. Po wykonaniu wymaganej liczby strzałów ustalany jest wynik końcowy który kończy symulację


2. Rozgrywanie meczu w obecności graczy oraz arbitra




2.1.1. Istnieje możliwość rozgrywania meczy w czasie rzeczywistym w obecności arbitra. Umożliwi to korzystanie z niektórych umiejętności zawodników (między innymi wszystkich umiejętności neutralnych)
2.1.2. Przebieg meczu jest taki sam jak podczas symulacji bez udziału graczy

Różnice:



2.2.1. Gracze mają możliwość wystawiania zawodników na bieżąco, tj. bez podawania składu wcześniej
2.2.2. Gracze mogą używać umiejętności neutralnych przed rozpoczęciem każdej serii strzałów
2.2.3. Gracze mogą reagować jeżeli zawodnik aktywuje się specjalna umiejętność zawodnika (np. szansa na przewidzenie kierunku strzału)
2.3. Najpierw gracz którego zawodnik wykonuje rzut karny podaje kierunek strzału, następnie robi to gracz broniący (nie widzi kierunku strzału)
2.4. Arbitrem jest administrator/gracz neutralny (mający pozwolenie)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl